Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015

ΑΝΑΡΧΙΚΗ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΜΟΝΗ
******
Διψασμένη, αναπνοή μου,
μέσα στου κόσμου τις σταθερότητες.
Η ζωή μου, διαγράφεται αμφίβολη,
στο φάσμα της ουτοπίας, των ψυχών.
Οι πορεία του πνεύματός, οι ουλές, 
που αφήνει, στη γη, πικρές, 
στάλες απο το κρασί, που επιβάλετε 
στο ποτήρι μου.
Στο ποτήρι,το κρασί θολώνει,
απο τα υπαρκτά των ανθρώπων 
θέλω, πρέπει, είναι σωστό, 
είναι; σωστό;..... 
Περιοχές του μυαλού μου
που σκοτείνιασαν απ΄όλα
του κόσμου τις σταθερότητες.
Η πορεία μου μοναχική, και άλλη.
Τα εγκώμια, καρφιά μέσα
στου μυαλού τα απόκρυφα.
Διαφορετικός ο κόσμος μου, πάντα
δεν μετακινούμε, ποτέ ούτε βήμα
στις σταθερές μου έννοιες,
αυτές,που χαρακτηρίζουν
τη ματιά, τη ζωή μου.
Αναρχική ψυχή, και πάντα μόνη.
******
ΛΙΤΣΑ ΚΥΠΡΑΙΟΥ Π.Π.Κ.
19/03/2015
Anarchist SOUL AND MONASTERY
******
Thirsty, my breath,
Within the world of stabilities.
My life, deleted questionable
spectrum of utopia, of souls.
The path of the spirit, the scars,
leaves, earth, bitter,
drops of wine, which impose
My glass.
In the glass, the wine becomes cloudy,
by the existent human
I should, right,
is? right? .....
Areas of My Mind
that darkened citiless
the stabilities of the world.
My lonely path, and another.
The eulogies, nails through
stou mind the esoteric.
Differently my world, always
we did not move, nor ever step
my fixed notions,
those which characterize
the look, my life.
Anarchist soul, and always alone.
******
LITSA KYPRAIOU P.P.K.
03/19/2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου