Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

ΕΡΩΤΗΣΗ :
*Ποτέ δεν κατάλαβα, 
πως ένας άνθρωπος δεν δίνει, 
έστω και λίγο ψυχή που του περισσεύει,
στους δίπλα, ΓΙΑΤΙ;
ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΠΟΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΕΡΔΟΣ ΕΙΝΑΙ

*********************************

ΙΔΑΝΙΚΗ *ΖΩΗ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΕ
******
Έχω, στο κήπο μου, ζωές,
ψυχές, που είναι φίλοι.
Έχω στην ζήση μου πνοές,
που περνούν από το δείλι.
****
Δίνω πνοές, παίρνω ζωή,
στους δρόμους, του μυαλού μου,
δίνω ψυχή, παίρνω πνοή,
των αδερφών καντήλι.
****
Έχω στο κήπο, μια ροδιά,,
με ρόδια φορτωμένη,
είναι γεμάτη με πουλιά,
των φίλων μου καντήλι,
είναι γεμάτη με χαρά,
ψυχής μου, το λιοπύρι.
Δίνω νεράκι στην ροδιά,
ποτίζω, τους καρπούς της,
να έρθουν να φάνε τα πουλιά,
στης νιότης μου το δείλι.
Να δώσω, κόκκινη θωριά,
στον φίλων μου τα χείλη.
****
Έχω στον κήπο μου ροδιά,
η καρδία μου, γίνηκε ρίζα,
πήραν τσεκούρι, στα φτερά,
των φίλων μου τα χέρια.
Βάλαν, τσεκούρι στα κλαδιά,
και κάψανε, τις λέξεις.
****
Είχα στον κήπο μου ροδιά,
που πέθανε το δείλι.
****
ΛΙΤΣΑ ΚΥΠΡΑΙΟΥ Π.Π.Κ.
04/10/2014


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου