Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

ΑΚΡΕΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ
***
Περπάτησα στης άκρες, 
του πουθενά.
Βάδισα στη μέση, του τότε 
του τώρα και του μετά.
Διέσχισα, το παρελθόν
και διαβαίνοντας το παρών,
περπάτησα στα σοκάκια
απο το μέλλων.
***
Γαντζώθηκα, απο τα σύννεφα
του ουρανού, ταξίδεψα, περιπλανήθηκα,
σύρθηκα και μάτωσα.
Πληγώθηκα, στο πέρασμα μου,
απο τον κόσμο αυτό.
που 'γδαρε, την ψυχή μου,
την κομμάτιασαν.
Κομμάτιασαν, την σάρκα
της καρδιάς μου.
***
Κομμάτι, κομμάτι, το περιμάζεψα
το έραψα, παίρνοντας, κλωστή,
απο τα νήματα της αβύσσου,
απο το απέραντο κενό,
εκεί που πλέουν, οι ελπίδες.
Ένωσα όλα τα κομμάτια της,
όλες οι ουλές της καρδιάς,
που απόμειναν, γίνηκαν
μιά ανάσα παρηγοριάς.
Κάθε χαράκωμα της
και μιά ελπίδα,
που θρόνιασε στην σκέψη μου,
διαφεντεύωντας την ζωή μου.
***
ΛΙΤΣΑ ΚΥΠΡΑΙΟΥ Π.Π.Κ.
18/12/2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου