Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

Αταίριαστα Κομμάτια μου. Α'
****
Όλα, τα παράταιρα κομμάτια της ψυχής μου,
όλες οι παρενθέσεις,της ζωής μου,
σε μια άκρη του μυαλού μου, στοιβαγμένες.
****
Στοίβες, η μιά πάνω στην άλλη,
αλλοπρόσαλλη σκέψη, πουλί τρομαγμένο,
από το σκληρό άγγιγμα, του χρόνου.
Πουλί τρομαγμένο, από την πίκρα,
που το πότισαν, εισχώρησε
στα βάθη του είναι μου,
η σκέψη το βλέμμα.
****
Πως να γεμίσω τα κενά της ζωής μου,
έδωσα, τα περίσσια έμεινα κενή.
Που να βρω ήλιο, να φωτίσει,
το δρόμο του μυαλού μου.
Που να βρω φεγγάρια,
για λύχνο, στης νύχτα την παγωνιά.
****
Ζωή, απλωμένη, στο σκοτάδι του κόσμου,
ζωή που σβήνει στο χάραμα,
με την ανατολή των ημερών.
****
Περισυλλογή, ηρεμία,πλέων.
Στο σύμπαν κατακάθισε, η ζωή,
στο αντίκρισμα της πίκρας.
Πίκρα, άνοστη, άγευστη.
****
Όλα τα κομμάτια μου,
τα περίσσια, αταίριαστα,
στο μυαλό μου ταξιδεύουν
περιπλανιούνται.
****
ΛΙΤΣΑ ΚΥΠΡΑΙΟΥ Π.Π.Κ.
23/07/2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου