Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

Η ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ
***
Έδιωξα και ξανά έδιωξα την σκέψη μου,
την απόκοψα απο την πραγματικότητα,
τσαλάκωσα τη καρδιά, το νού μου,
μα αυτή πάλι γύρισε και ξανά γύρισε.
δεν άφησε λεπτό να περάσει,
που να μη δουλέψει, να μη σκέφτεται.
***
Τα προσχήματα της
δεν τα λαμβάνω υπόψιν μου
και την ξανά διώχνω,
μα η επανάληψη, ίδια είναι
πάλι εκεί στην θέση της.
***
Δεν αρκεί να την διώξω μόνο
πρέπει να την σβήσω, τελείως,
η αυταπάρνηση η δικιά μου,
είναι φτερό στον άνεμο που πετά
και χάνετε και η σκέψη ξανά γυρνά.
***
Αντέχω, κάθε σκέψη, που αντανακλά
με πράξεις μου.
Μου βασανίζουν την ζωή.
Κουρελιασμένος κατάντησε ο μανδύας
της ψυχής μου.
Η γύμνια της όμως δεν φαίνεται
την καλύπτουν οι αντοχές μου.
***
Μεγάλη, η απόφαση απο τις αντοχές.
Το να μπορείς να αντέξεις.
Η θέληση, τα πάντα, υπερισχύσει,
Και έτσι όλα είναι στο δρόμο τους.
αποδέχεσαι..... η οχι.
***
ΛΙΤΣΑ ΚΥΠΡΑΙΟΥ Π.Π.Κ.
24/02/2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου